Marquez, cel mai rapid in antrenamentele de la Le Mans. Iannone pe doi.

Posted by

Marc Marquez este din nou cel mai rapid, urmat de un uimitor Andrea Iannone, la doar 0,007 secunde in spate si de un Alvaro Bautista in plina revenire, la 0,216 secunde. Jorge Lorenzo este abia al saptelea, Dovizioso pe opt si Rossi al zecelea, cu 1,046 (!) secunde mai lent decat campionul en-titre.

93marquez,gpfrance_ds-_s1d2782_original

Ca si la cursele de pana acum, Marc este punctul de referinta, un rider aproape invincibil. Cu toate acestea, Iannone s-a apropiat la doar sapte miimi de secunda.

„A fost o sesiune foarte buna pentru noi: am facut cateva modificari fata de azi-dimineata si motocicleta continua sa se amelioreze. Vom vedea ce va fi in cursa, pot tine un ritm constant in 34,0, ceea ce nu e rau deloc. Reusesc sa fiu rapid pe o pista pe care in 2013 ma chinuiam foarte mult. Motocicleta Ducati, acum, imi permite sa pilotez cum as vrea,” a declarat Iannone, care a folosit guma extra-soft pe spate (doar la dispozitia motocicletelor Open) pentru a obtine excelentul timp de 1’33”459. Iannone a reusit timpul si urmarindu-l indeaproape pe Dani Pedrosa.

Aceasta „remorcare” este o tactica pe care Iannone o foloseste frecvent si obtine timpi buni pe turul sec, dar de aceasta data timpul sau este mai relevant decat de obicei, caci parcursul italianului dovedeste ca Andrea este constant si cu guma mai dura.

„Cu siguranta este cea mai buna zi de vineri din toate timpurile pentru mine in MotoGP: sa fiu la doar 0,007 secunde de Marquez, care domina inceputul de sezon, este o mare satisfactie. E si o intoarcere in trecut: eu cu el am avut multe batalii in Moto2. Pole-position-ul? Nu excludem nimic, dar pentru a reusi trebuie sa mai amelioram motocicleta in cateva puncte,” explica Iannone, care confirma progresul atat al sau, cat si al motocicletei, pe o pista „prietenoasa” cu motocicletele din Borgo Panigale, avand in vedere rezultatele din ultimii ani. Anul trecut, Dovizioso era al treilea pe grila de start. Acum, Dovi este al optulea, la 0,665 secunde de Marquez, dar nu a montat guma extra soft pe spate si a reusit un ritm de cursa promitator.

Cal Crutchlow, in schimb, nu se simte in largul sau: este al 13-lea, cu aproape o secunda si jumatate in urma liderului.

Bautista a obtinut al treilea timp, spaniolul incercand sa-si revina dupa patru curse dezastruoase, al patrulea este Bradley Smith, momentan cel mai rapid dintre pilotii Yamaha, urmat de Dani Pedrosa si Stefan Bradl. Ultimii doi sunt inca in revenire dupa operatii la antebrat suferite cu ceva mai mult de o saptamana in urma.  Lorenzo, aflat pe locul sapte, nu a fost foarte rapid pe turul sec, dar are un ritm foarte constant pentru cursa. De fapt, ritmul sau de cursa este mai lent doar decat al lui Marquez.

Rossi este al zecelea, cu doar 0,008 secunde in fata urmatorului clasat, Pol Espargaro. Rossi a fost printre pilotii care si-au imbunatatit cel mai putin timpul din prima sesiune, confirmand probabil faptul ca nu a gasit inca setarea potrivita pentru motocicleta sa Yamaha M1.

 

Poz. Num. Pilot Nat Echipa Motocicleta Km/h Timp Distanta loc 1/loc ant.
1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 305.1 1’33.452
2 29 Andrea IANNONE ITA Pramac Racing Ducati 305.7 1’33.459 0.007 / 0.007
3 19 Alvaro BAUTISTA SPA GO&FUN Honda Gresini Honda 308.1 1’33.668 0.216 / 0.209
4 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 306.2 1’33.920 0.468 / 0.252
5 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 306.8 1’33.942 0.490 / 0.022
6 6 Stefan BRADL GER LCR Honda MotoGP Honda 307.5 1’34.040 0.588 / 0.098
7 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 306.9 1’34.054 0.602 / 0.014
8 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 306.2 1’34.117 0.665 / 0.063
9 41 Aleix ESPARGARO SPA NGM Forward Racing Forward Yamaha 299.9 1’34.134 0.682 / 0.017
10 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 304.3 1’34.498 1.046 / 0.364
11 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 305.9 1’34.506 1.054 / 0.008
12 68 Yonny HERNANDEZ COL Energy T.I. Pramac Racing Ducati 299.4 1’34.877 1.425 / 0.371
13 35 Cal CRUTCHLOW GBR Ducati Team Ducati 306.1 1’34.907 1.455 / 0.030
14 69 Nicky HAYDEN USA Drive M7 Aspar Honda 291.3 1’34.961 1.509 / 0.054
15 5 Colin EDWARDS USA NGM Forward Racing Forward Yamaha 297.9 1’35.089 1.637 / 0.128
16 7 Hiroshi AOYAMA JPN Drive M7 Aspar Honda 297.1 1’35.229 1.777 / 0.140
17 45 Scott REDDING GBR GO&FUN Honda Gresini Honda 289.5 1’35.424 1.972 / 0.195
18 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Honda 294.8 1’35.818 2.366 / 0.394
19 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Avintia 294.3 1’36.418 2.966 / 0.600
20 63 Mike DI MEGLIO FRA Avintia Racing Avintia 292.2 1’36.612 3.160 / 0.194
21 70 Michael LAVERTY GBR Paul Bird Motorsport PBM 292.6 1’36.742 3.290 / 0.130
22 23 Broc PARKES AUS Paul Bird Motorsport PBM 285.0 1’37.136 3.684 / 0.394

 

S-ar putea sa-ti placa si...

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*