Moto Morini lansează Corsaro 1200 ZZ

Posted by

moto morini 1 Parcă de prea multă vreme nu s-a mai auzit mare lucru din direcţia companiei italiene Moto Morini: Corsaro, Granpasso, Scrambler şi 11 1/2, cu ale lor V-Twin-uri rămân nişte giuvaieruri pe două roţi, rar vizibile datorită preţului nu doar pe străzile noastre ci cam pe orice străzi din cam orice ţară. Dealeri nu există nici în Marea Britanie sau în State, italienii nu caută un volum mare de vânzări ci mai degrabă se adresează unui public de elită, customizarea fiecărei motociclete comandate – atenţie, comanda se poate plasa fabricii direct, fiind prioritară pentru Moto Morini. De altfel, Rizoma are un catalog de piese dezvoltate special pentru Moto Morini, iar dacă tu ai o anumită pretenţie de la viitorul tău Moto Morini, poate ca numele bunicului, motociclist şi el să apară pe rezervor, italienii nu vor avea o problemă cu asta şi te vor întreba ce fonturi şi culori să folosească…

În ce îl priveşte pe Corsaro, intrarea în vigoare a normelor Euro 4, i-a impulsionat pe cei de la Moto Morini care au preferat să îl reconstruiască de la zero, 1200 ZZ fiind rezultatul acestei întreprinderi. Un rezultat bun, aş spune. V-Twin-ul de 1200 cmc livrează 137 de cai putere, fără a-şi fi pierdut caracterul susţin italienii, ajutat şi de o evacuare Zard. De altfel, noul Corsaro rămâne un produs aproape italian: frâne Brembo, furcă Mupo – o companie specializată localizată în Bologna, cauciucurile sunt Pirelli Diablo Rosso III , chiar şi bordul TFT este produs de o companie italiană… Totul ca totul, însă pentru ABS, Moto Morini a mers pe mâna nemţilor de Bosch, de menţionat fiind şi quckshifter-ul şi ambreiajul anti-patinare, despre care presupunem că ar fi italiene. Iată un Corsar absolut dat dracului, foarte iute şi modern şi desigur piperat ca preţ, începând de pe la 20.000 de euro.

moto morini 2

S-ar putea sa-ti placa si...

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*